Turundussemiootika taskuhäälingu teises osas räägime erinevatel teemadel, mille ühiseks nimetajaks on tehisintellekt.

Räägime

  • uudised
  • teadusnurk
  • sisuteema – AI 

Uuri lähmalt

Uudised

Teadustööd

  • Searle, J. R. (1980). Minds, brains, and programs. Behavioral and Brain Sciences, 3(3), 417–424. doi:10.1017/S0140525X00005756
  • Harnad, S. (1990). Symbol grounding problem. Scholarpedia, 2, 2373. 
  • Viidalepp, A. (2023, November 16). The expected AI as a sociocultural construct and its impact on the discourse on technology. https://dspace.ut.ee/items/269984d2-7c7c-49f9-8c8e-bd1dcbec7dda 
  • Kull, K. (2012). Semiosis includes incompatibility: On the relationship between semiotics and mathematics. In M. Bockarova, M. Danesi, & R. E. Núñez (Eds.), Semiotic and cognitive essays on the nature of mathematics (pp. 330–339). LINCOM Europa. 

Raamatud

  • S. Umit Kucuk “Brand Hate: Navigating Consumer Negativity in the Digital World”
  • Carlos Gil “Turunduse lõpp”
  • Shiv Singh “Marketing with AI For Dummies”
  • Yuval Noah Harari “Nexus: The Instant Sunday Times Bestseller from the Author of Sapiens”

Kuula saadet ja avalda oma mõtteid siin samas või
saada meile e-kiri aadressil kiri@turundusmargid.ee

Saates diskuteerivad

  • Sven Anderson
  • Rasmus Koppel
  • Martin Oja

Saade saab teoks koostöös
Tartu Ülikooli majandusteaduskonnaga ja
Tartu Ülikooli semiootika rakenduskeskusega


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga