Turundussemiootika taskuhäälingu teises osas räägime erinevatel teemadel, mille ühiseks nimetajaks on tehisintellekt.
Räägime
- uudised
- teadusnurk
- sisuteema – AI
Uuri lähmalt
Uudised
- Levila uudis
- Martini Eesti Ekspressi intervjuu
- Turunduskommuniaktsioon avalikus sektoris ERRi uudis
- Tesla uudis
- ETV saade “Mis värvi on majandus?” 10. osa
Teadustööd
- Searle, J. R. (1980). Minds, brains, and programs. Behavioral and Brain Sciences, 3(3), 417–424. doi:10.1017/S0140525X00005756
- Harnad, S. (1990). Symbol grounding problem. Scholarpedia, 2, 2373.
- Viidalepp, A. (2023, November 16). The expected AI as a sociocultural construct and its impact on the discourse on technology. https://dspace.ut.ee/items/269984d2-7c7c-49f9-8c8e-bd1dcbec7dda
- Kull, K. (2012). Semiosis includes incompatibility: On the relationship between semiotics and mathematics. In M. Bockarova, M. Danesi, & R. E. Núñez (Eds.), Semiotic and cognitive essays on the nature of mathematics (pp. 330–339). LINCOM Europa.
Raamatud
- S. Umit Kucuk “Brand Hate: Navigating Consumer Negativity in the Digital World”
- Carlos Gil “Turunduse lõpp”
- Shiv Singh “Marketing with AI For Dummies”
- Yuval Noah Harari “Nexus: The Instant Sunday Times Bestseller from the Author of Sapiens”
Kuula saadet ja avalda oma mõtteid siin samas või
saada meile e-kiri aadressil kiri@turundusmargid.ee
Saates diskuteerivad
- Sven Anderson
- Rasmus Koppel
- Martin Oja
Saade saab teoks koostöös
Tartu Ülikooli majandusteaduskonnaga ja
Tartu Ülikooli semiootika rakenduskeskusega
Lisa kommentaar